۱۳۹۰ اسفند ۱۹, جمعه

آخرین وضعیت فرشید یداللهی در گفتگویم با همسر ایشان


فرشید یداللهی وکیل پایه یک دادگستری عضو کمسیون حقوق بشراز دراویش گنابادی که به علت عقاید درویشی خود روز یکشنبه بازداشت شد.

وی از دراویش گنابادی که بخاطر اعتقادات خود بارها از سوی مقامات ایران تحت فشار قرار گرفته و در جریان وکالت پرونده دراویش گنابادی بعنوان وکیل مورد بازداشت و تحمل حکم قرار گرفته است.

عاطفه امیری،همسر فرشید یداللهی به جرس گفت:  در تاریخ ۲۰ / ۶ / ۹۰ روز یک شنبه ساعت ۷ عصر ماموران اطلاعات به منزل یکی از فامیلهای همسرم که آن شب آنجا مهمان بودیم ازروی دیوار حمله ور شدند و با شکستن در ورودی ساختمان وارد خانه شدند و در ابتدا با ضرب و شتم آقای یداللهی دستبند به دستش زدند و با تهدید وتحت فشار قرار دادن افراد دیگر که در آنجا بودند چند آدرس را به زور از آنها گرفتند و تمام وسایل منزل صاحبخانه را بهم ریخته و بسیاری ازوسایل منزل ایشان از جمله لب تا‍پ ٬ کارتهای شناسایی ٬ موبایل ٬ کیس کامپیوتر ٬ عکس و کتاب را به همراه خود بردند .
وی در ادامه گفت:  تاکنون هیچ تماسی با همسر خود نداشته است و ازمحل نگهداری ایشان هیچ اطلاعی بدست نیاورده و هیچکس پاسخگو پیگیریهای وی نیست. 
عاطفه امیری  با اشاره به سابقه بازداشت این وکیل افزود: آقای یداللهی  در خصوص جریان تخریب حسینیه شریعت قم به بازداشت و زندان محکوم شدند ٬ در جریان ‍پلمپ حسینیه کیش هم به ۶ ماه حبس محکوم شدند و در سایر شهرستانها وکالت دراویش در دفاع از آنها را به عهده داشتند.

امیری در پایان گفت:  ما را به خاطر دفاع از عقیده و بدون هیچ جرم و جنایتی دستگیر کرده اند و با تمام فشارهایی که این روزها به خانواده ها تحمیل نموده اند و ما را در بی اطلاعی و بی خبری از وضعیت همسرانمان قرار داده اند و هیچگونه اطلاعی از محل نگهداری آنها در دستمان نیست ولی ما دست از عقیده خود بر نمی داریم و باور داریم که خداوند بزرگ همواره یار و نگهبان ماست و همچنان صبر و آرامش را به تمام خانواده ها هدیه می کند.
منبع:جرس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر